Blogglisten

Første dag på Landskonferansen på Hell 2 mars 2007

Etter en ganske grei buss og flytur ankom jeg og min reisepartner Hell og Landskonferansen for Mental Helse Ungdom på Rica Hell Hotell.

Vi startet konferansen med innsjekking og prat med andre medlemmer i fojaen før vi anntok en lekker buffet middag på resturangen. Det var artig for meg å se igjen dem jeg møtte i Kirkenes samt andre som jeg kjente fra før. Fikk å møte mange nye medlemmer.

Etter middagen begynnte vi hele konferansen med åpning av Adrian Tollefsen. I åpningen minnet vi et tidligere medlem Heidi. Etter åpningen overtok Ole Marius og vi hadde litt bli kjent øvelser, der vi stillte oss etter hvor i forhold i landet vi kom fra. Kun jeg å et annet medlem kom fra Møre og Romsdal da.

Så begynnte vi med en gruppeøvelse der vi var inndelt i 5 grupper. Vi skulle ha kafedialog der vi diskuterte ulike temaer. Temaene var: Landskonferansen med Lederkurs, Verving, Sommer samling, Aktiviteter og Verdensdagen for psykisk helse. Vi kom med tips og ideer innenfor de ulike emnene. Vi diskuterte hvert emne i 15 minutt og da byttet vi bord og kom til et nytt tema.

Kl 22.00 avsluttet vi dagen og gikk videre til det sosiale, før vi tok kvelden.

No comments: