Blogglisten

Eksamens nerver

Jeg stirrer i luften
Kjenner jeg rister
Rekker jeg det
Tastene nesten brenner
Jeg skriver og skriver
Kjenner at magen er rar
Men jeg må bli ferdig
"Åhh ka ska i skriv" tenker jeg
Side opp og side ned
bokstaver og tallnavn, refleksjoner og teori.
Timene går
nærmer meg slutten
Der er den
Jeg har skrevet ferdig
Jeg er ferdig med eksamen.

Dagen derpå
skrivern får gjennomgå
side ut og ny side inn
det går treigt
kjenner jeg håper det er nok blekk
jeg er lei
Jeg vil bli ferdig
der var et dokument ferdig
neste å
å neste
endelig ferdig med å skrive ut
kjenner stresset gå ned
Eksamen er ferdig utskrevet.

Siste dag
Leveringsdag
Kjenner jeg er nervøs
Håper stiftemaskinen funker
Vil bli ferdig
Vil få den levert
Går mot døra hvor vi skal levere
Stiftene funker
Tallene er på skrevet
Jeg går på rommet
Ser dem sitter der
Leverer
Går ut fra rommet
går ut fra gangen
går ut fra skolen
Der er jeg ferdig
Jeg er ikke lengre student på DMMH
Jeg er ikke lengre førsteklassing der
Jeg er ferdig
Deilig med sommerferie

No comments: