Blogglisten

vondt, smerte, hater det

Smerte er vondt.
minimale smerter er sår, slå seg, hverdagslige ting som går galtverste smertene som fins er de psykiske smertene.miste noen man er glad imiste enn vennmen den verste smerten er når hjertet blir knust i tusen biter...

Stupet
Stupet er der
Bare meter unna
Koffer skal det friste meg
Koffer lokker det på meg
Jeg vil ikke til det
Jeg vil ikke være nær det
Jeg vil bort fra det
Koffer skal det ta meg
Koffer vil det ha meg
Jeg vet at går jeg til det er det ingen vei tilbake
Kanten lokker
Jeg hater kanten
Den vil ha meg
Den trekker i meg
Jeg klarer ikke å holde tilbake
Kanten nærmer seg
Jeg vil ikke til den
Bare cm igjen
Jeg klorer meg til bakken
Vil ikke til stupet
Jeg mister festet
Kjenner jeg langsomt mister grepet
Stupet tar meg
Jeg faller
Kjenner det ramler rundt meg
Livet er i grus

Jeg bryter sammen
Livet er grusomt
Verden ramler rundt meg
Jeg er alene
Livet er ikke en dans på roser
Det er heller rosen som stikker deg
Smerten kjennes i hele kroppen.
Man får lyst til å dø



Men du skal alltid vite at jeg er glad i deg vennen.
Og jeg er alltid der for deg.


Verste smerten som fins er hjertesmerten

No comments: