Blogglisten

Data og forhold-> gnisning pågår

Hva gjør at forhold å data er to gnisninger. Jeg har mistet minst 1 forhold pga datan. Jeg vet ikke om det er meg selv eller hva som gjør det. Det er selvsagt mer enn datan å si, men den har en stor del i saken. Jeg har ei venninne som er forlovet me en hun har vært sammen med i 2 år og datan holdt no på å ødelegge hele forholdet slik at det skranter. Datan gjør folk asosial.

Jeg for min del er igrunn fornuftig med datan når jeg er sammen med noen. prøver å ikke være på den da. Men er jeg alene blir det selvsagt mye data ja... Men jeg kjenner folk som er avhengig av datan å går knapt fra den. Man må nesten dra dem av stolen for å få dem vekk derfra. Jeg er lei av å dra folk fra datan for jeg vil ikke dem skal være asosial. Heller sosialisere dem å få dem med ut å bevege seg. Men skal jeg utføre slaget på stiklestad hver gang er det nesten som man gir opp og lar dem bare holde på. Heller godta det for en stund.

Når det gjelder data og mine forhold er det databruken min innimellom ilag me hans som gjor det verst. Jeg ble usikker og da går jeg til noe som er sikkert som da var datan. Brudde ga meg den krisa og sorgen som du kan lese om i tidligere bidrag her. Det var etter dette bruddet at jeg fant ut jeg var for avhengig av datan å begynnte å trappe ned bruken. No når jeg er sammen med andre og ikke i undervisningstilfeller prøver jeg å lavære å bruke datan totalt. For jeg vil ikke være asosial.

Jeg er plaget med sosial angst eller sosial fobi som det å kalles. Da er datan en fin plass kor man kan gjemme seg. Jeg kjenner flere folk som gjør det å det er dem man vanligvis må dra fra datan. Jeg var å slik før at man omtrent måtte dra meg fra datan. noe som igrunn er et herk. Men no om i kjenne folk som er slik prøver jeg å få dem bort fra maskina slik at dem ikke ødelegger seg selv. Det er viktig å ta vare på seg selv.

Som avslutning vil jeg gi et tips til dere som er i et forhold og er data avhengig: Datan kan oppholde tida di, svikter deg skjelden. Men den kan ikke hjelpe deg og gi deg kjærlighet når du trenger det. Jenta/gutten din er viktigere enn maskineriet tilkobla kontakten.

No comments: