Blogglisten

Av og til lar jeg tankene vandre


Når jeg sitter på bussen er det omtrent som å sitte på do noen ganger. Ideer hopper inn i hodet. Sånn som nå når jeg sitter på bussen til trondheim.ja jeg bruker bloggen min på blogg.no enda herfra men kommer nok til å poste her å. Men for tia tenker jeg mye på flyttinga. Er ikke lenge igjen før jeg skal forlate trondheim for bosettelse på ubestemt tid. Hvordan blir det da. Skal bo hjemme og tjene meg hos shell igjen:) blir godt det å da:) og så blir det bil:) men ellers hva skal jeg gjør da? Blir uvant å ikke skal på skole igjen og bare jobbe. Ingen mer student rabatt:( men ellers blir det godt da. Men kommer nok til å savne trondheim. Er jo rosenborg supporter så blir nok kanskje noen kamper og shopping helger:) men vi snakkes på http://missnerland.blogg.no da:)

No comments: