Blogglisten

Løven

23 Juli til 23 August
Element: Ild
Planet: Solen
Kjennetegn:du er fast og mannlig, storslått og livskraftig. Dominerende og vil være alles midtpunkt. Er gjerne den som går på scenen eller støtter venner når de trenger det å forsvarer dem.

Løver er vidunderlige fordi de utstråler en sjarm som får folk til å elske din oppmerksomhet. Du kler deg slik at du alltid er fantastisk. Du lyser opp omgivelsene og tar livet med begge hender. Du er og en omsorgsfull og herlig elsker som passer på partneren sin.

Løver er umulige fordi: De kan vær selvgode og litt innbilske, selvopptatte og uvennelige med dem de ikke respekterer. De vil være konger og de slår ned på de som tråkker noen på tærne. Kan framstå som overfladisk og selvisk. Er man en riktig utviklet løve har man reflektert over hva ekte makt er.

Løvens hemmelige sider: De er egentlig en stor pusekatt. De kan gi fra seg makten i et forhold. Du kan bli helt underlegen og du elsker tanken av å vite at det er noen som elsker deg. Derfor er det gjerne stoltheten som hindrer deg i å gå fra noen som har fått ditt hjerte. Dette er Løvens store svakhet.

Passende partner :
* Skytten
* Væren
* Vekten
* Tvillingen

Det er ikke alle løver og løvinner som er slik. Noen er helt Løver å andre mer underdanig. Jeg selv kan kjenne meg selv igjen i det meste, men ikke i alt. Men løvens hemmelige side er velkjent for meg. på godt og vondt. Derfor det tok meg snart et halvt år å bli kvitt såret fra min første kjærlighet.

Men løver er og blir løver av stor eller liten grad. De liker å bite fra seg og kan være ganske dominerende innimellom. Men de har et stort hjerte. husk dette...

Jeg selv føler jeg har et stort hjerte. Noen sier at jeg ville gitt nåla i veggen om jeg hadde eid en. og haar jeg noen så prøver jeg å behandle han som en gud. Dette er vel beviset på at den hemmelige siden til Løven står sterkt hos meg.

Hva mener dere andre?

1 comment:

Anonymous said...

Kult! Jeg som er løve, kjente dette igjen.