Blogglisten

Snuppsis Lov

Snuppsis Lov
Gjelder alle i hele verden!!!
1. Du skal være ærlig og trofast med deg selv
2. Du skal ikke la deg bli tråkka på
3. Du skal si ifra når noe plager deg
4. Du skal vite at du er spesiell
5. Du skal vite at du betyr noe for andre
6. Du skal vite at det er noen som er glad i deg og elsker deg.
7. Du skal vite at du ikke er alene
8. Du skal ta vare på vennene dine
9. Du skal ikke tråkke på noen
10. Du skal ta vare på deg selv

Snuppsis Lov
For kjente og kjære
1. Du skal vite at jeg vil være der for deg
2. Du skal vite at jeg er glad i deg
3. Du skal vite at jeg vil ta vare på deg
4. Du skal vite at jeg tenker på deg
5. Du skal vite at jeg gjør alt for deg
6. Du skal vite at du er spesiell for meg
7. Du skal vite at jeg støtter deg
8. Du skal vite at du er verdt mer enn noe annet
9. Du skal vite at jeg aldri vil glemme deg
10. Du skal vite at loven over gjelder også for deg

Snuppsis Lov
Personlig for Snuppsi
1. Rosenborg Ballklub er tingen
2. Formel 1 laget er Team McLaren
3. Formel 1 føreren er Kimi Räikkönen
4. Bilen er Mercedes Benz 1981 modell
5. Søstera det er lillesøstera mi Wenche Kristin.
6. Mannen det er typen min;)
7. Været det er sol sol sol
8. Brusen det er pepsi
9. Vennan mine er de beste
10. Snuppsis lov er den viktigste loven

No comments: