Blogglisten

Fridag i Trondheim

Da er det torsdag og jeg har fridag. Juhu ville de fleste sagt, men jeg ville ikke akkurat sagt det. Dagens plan er å ta en tur på posten å sende en liten pakke, kjøpe brød og kanskje en burger. Etter det skal jeg tilbake til leiligheta og rydde og vaske til foreldra mine kommer, men det jeg ikke rekker i dag skal tas i helgen. Og et mappebidrag som vi skal bli ferdig med denne uka og kanskje neste uke må ha noen ideer å fra alle som jobber med det. Min minigruppe i gruppa skrev ferdig ene delen i går, men vi har fortsatt mye å gjør for det skal være ferdig til fredag neste uke. Og attpå til så ble lyden på stereoen som jeg har hatt i 5 år ødelagt i går og vifta lager en rar lyd. Den var ikke bedre i dag heller så får håpe at typen kjenner noen som kan fikse den. Har ikke lyst å bruke nye 5-10000 på nytt stereoanlegg.

Men ellers er det en fin dag i dag. Strålende sol og litt snø. Håper det bare ikke er minus grader. Men er godt å kunne få sove lenge midt i uka noen ganger. Og i dag skal jeg kjøpe noe jeg har hatt lyst på i flere dager:) En burger fra McDonalds. Det ironiske i dette er at jeg fikk lyst på en etter å ha sett supersize me:p

Dere får ha en god dag videre da folkens:)

No comments: