Blogglisten

Jeg har vært flink i dag:)


Egentlig skulle det stått Britt Den effektive av å til:)

Dagen starta med at klokka ringte kl 6 i dag tidlig. Første delen av dagen gikk til morgen stell, rydding og kasting av søppel før skole halv 10. På skolen hadde vi om skuespillet vi skal vise for barna på fredag(og foreldra mine på torsdag). Det handler om Afrika og dyrene der. Jeg skal spille elefant med kamera:p BTW må lade opp batteri i dag..


Etter skolen var det basisgruppe arbeid og vi fikk skrevet endel i dag faktisk:) men ikke pålangt nært nok til å bli ferdig, men håper resten av gruppa får til noe i morra mens vi andre øver.. har ikke lyst å jobbe med skole de 2 neste ukene..





Var og en tur i byen etter skolen og alt og henta en ting og handla strømpepinner nr 4 og 8 til et strikkeprosjekt seinere.. Var å en tur innom McDonalds men det e husj husj:p





Vel hjemme att var det rydding og vasking til mamma og pappa kom.. rakk å vaske nesten alle koppene faktisk:) kun 2 kaseroller jeg ikke rakk... og rakk heller ikke gulva og doen da, men det var bra nok.. og spanderte rundstykker og pålegg til foreldra mine når dem kom:)





Nå er det natta igrunn.. må nesten sove før jeg skal spille elefant i morra... Er så sliten at det går ikke ann....

2 comments:

Benedicte said...

å, e dei oppi tr.heim?
hahah! og elefant med kamera?!:P

Anonymous said...

Amateur Telefon Sex

Sex Spiele

Amateur Privat Girls