Blogglisten

Deilig å føle seg bra:)

I dag har familien anskaffet seg en trimsykkel fra europris. Selv om innstallering og montering gikk litt blod og svette så ble den bra og vi måtte teste den. helt rett montert med en gang forutenom noen feil underveis. og da måtte vi prøve underverket:)

Pappa 9,9 km på 36 minutter
Jeg 1 mil på 36 minutter:) Jeg vant haha:) over 350 cal og puls på rundt 130:)
og jeg føler meg jævlig bra akkurat no:)

Håper trenden holder seg ut ferien:) skal være hjemme i 4 dager til og fortsetter dette så blir jeg sprekere til jeg skal til Trondheim igjen:)

(Ja vet overdreven bruk av smileys, men jeg fortjener det for jeg føler meg så bra etter litt trim)

7 comments:

Anonymous said...

Jeey, hadde jeg bare hatt den energien :) hadde ikke greid å løpe en mil på uansett lang tid før jeg ble gravid og om jeg da hadde slutta å røyke heller jeg...
Men danser heller jeg da, men da kan jeg ta pauser he he :):)
Fin blogg du har :)

Benedicte said...

oj! flink du e!
i skulle ha begynt å sykle på arbeid igjen! dt va skikkelg trening og fikk masse overskudd! men no he i bil:P og været e dårlig:P

fer sjå t sommarn;)

Anonymous said...

Shiiiiiit, jeg vil og bli sprek sån egentlig, ikke det at jeg trenger å slanke meg, jeg vil bare være i god form. Hadde vært fett med noe sånt da:) Og du er flink^^

Anonymous said...

blir glad når en trimmer:) fin blogg:)

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

artig at så mange er imponert da:)
å har selv ikke kondis var bare i konkurranse humør med pappa og sku slå han. har ikke sykla siden september eller trimma ellers:p

men skal fortsette å sykle, men ble ikke noe økt i dag, men i morra skal jeg komme sterkt tebake:)

Anonymous said...

Så flink du er :-D Gjør du dette 2 ganger i uka, kan du jo kalle deg sprek :-D

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

heh ja, men klarte det ikke mer enn 1 gaNG denne uka og skal til Trondheim på søndagen..

Men må prøve å sykle like mye når snøen forsvinner i Trondheim att:) da skal jeg sykle til skolen hver dag igjen:)