Blogglisten

Endelig Bloggen min tilbake:) og Bake dag:)

Har vært uten bloggen min noen dager pga noe nett trøbbel og no er den endelig tilbake. Så no kommer den sterkt tilbake:)
I går var jeg flink. Trur jeg no selv. Jeg rydda og vaska stua, bakte brownieskake laga Sjokolade muffins og pizza. Det er første gang jeg lager pizza på egen hånd og egentlig samme me brownies og muffinsene å. Men resultatet ble bra:) Må no ha noe å gi til jentene i klassa når vi skulle jobbe med skolearbeid:)

Noen som har lyst på:)

Her er muffinsene nystekte og står til avkjøling før glasuren skal lages og has på.

Tonje likte tydeligvis en muffins etter å ha tatt en bit:p
Muffins fatet mitt:) Fortsatt noen som har lyst på:)

Skulle vise jentene det neste bilde på datan. og dem ropte neeei og snudde seg vekk.(mest for at jeg ha vist dem noe rart før.. Gjett om jeg hadde det moro etterpå med å herme etter dem når jeg kikka på brownies kaka:p
Brownies kaka mi før den ble lagt på fat og servert:) Fikk prøvd den nye kakeforma fra Ikea å.
Men når man har baka og styra så blir det gjerne litt oppvask? Serriøst noen som har lyst å ta den for meg?
Artig historie fra kvelden.
Dem spurte om vi kunne lufte ut noe som jeg sa var greit og det var bare å åpne vinduet. Så kommer det fra ho eine om at vi skulle ha en spontan utluftning. Noe som fikk meg i full latter for med min humor og fantasi ble spontan utløftning til fjerter:p ja vet dårlig humor, men jeg har arva den så skyld på genene mine:p

1 comment:

Sigrun said...

Velkommen tilbake ;)
Muffinsene så kjempe gode ut! Kan ikke du sende noen hit opp ? :p