Blogglisten

Hils på Stumpen:)

Stumpen er den nye bamsen min. Jeg monterte han i går når jeg hadde fri. Han er like stor som krystkassen min og han er utrolig god:) Det tok vel snart 1 time å montere han, men det gjør ingenting for den bamsen der er min på mange plan. Mest for at jeg har strikka han, montert han, og kjøpte oppskrifta for å lage han. Han er min min min.

Han er og spesiell for jeg la sjela mi i han. Brukte lang tid og har nytt hver en strikketid nesten. Bare at jeg ble litt lei da etter at strikkinga gikk treigt. Han har fått navnet stumpen etter mamma sa det til meg når hun så videoen under. Han har en fot som er mindre enn den andre. Derfor Stumpen. Han er laget av garn jeg fikk i Hv gave på nettby og vatt fra Ikea pute.. Og stumpen han er min:) Kosebamsen min. En av de rundt 100 jeg har:p




1 comment:

Ung Kvinne said...

Så søt. Du er så flink til å strikke. Skulle jeg også kunne sånn.
ELSKER BAMBSER selv <3
Fikk en nydelig bamse med Solfrid og Kim for litt siden.
De er så gode å holde rundt.
Man føler seg LITT MINDRE ensom, en stakket stund. Hmmmmm.......rart, eller kanskje ikke?
Det var iallefall kjempefin "Stumpen" :o)