Blogglisten

I morra er det 1 år siden jeg var i Universal Studios i USA. En tur jeg ikke kommer til å glemme. Sol og fint vær, kunne vært varmere da, men en uforglemmelig tur. Mye billig å handle siden dollarn var på 5 kroner og det ble drukke ganske mye pga varmen. og hehe ja litt mye penger brukt på "Bed and behavior" (Norsk versjon: kondomeriet) men meste som ble kjøpt der var gaver til andre da.. utenom et par sko som jeg har her i Trondheim... moro med Bunny sko:p Så på evt pimp/hore fest eller B, P fest har jeg faktisk kostyme:p

Men savner USA.. moro å faktisk kunne bruke engelsken og snakke med folk fra andre land uten at det var unaturlig:) artigste med heimreisa var at ei i klassa mi faktisk klarte å snakke engelsk til en butikk på gardemoen etter å ha vært i USA i 9 dager:p Litt for amerikansk påvirkning da... Eller så har vi jo shoppings jenta vår å da som ropte på norsk i en amerikansk butikk at ho måtte fise så vi måtte holde oss unna:p Litt blond ja, men det vises ikke utenpå.. Heldigvis skjønte ikke dem som jobba i butikken hva hun sa:p Trur hu hadde blitt jagd ut da...

Jeg vil tilbake til USA igjen da om jeg får sjansen. Gjerne når det er litt varmere i lufta da.. var litt som en halvvarm sommer når vi var der. Men på karusellene i 200 km/t gjor det ikke noe... Hærlig med fart og spenning. Men blir ikke USA tur for det første da. Men kanskje når jeg blir eldre.

på onsdag er det forresten 1 år siden Knut lurte oss med at vi måtte ta et tidligere fly og dermed ikke rakk å dra til Santa Monica Beach:p Selv om jeg må innrømme at jeg ble litt skuffa når jeg fant ut det var en spøk. Jeg savna kjæresten min så innmari da siden jeg ikke hadde sett han på lenge. Og hadde ikke noe imot om å reise litt tidligere hjem. Men fikk i det minste satt hånda mi nedi stillehavet:p

Du kan lese mer om hollywood og L.A i et tidligere innlegg.. bare trykk på kategorien Hollywood så finner du det:)

1 comment:

Camilla said...

Hihi, så søtt bilde :-D