Blogglisten

Ikea tur og rotekopp



Her en dag jeg var på skolen kommer det fra ei venninne at hun skulle på Ikea. Jeg spurte om jeg kunne få sitte på dit pga skulle hatt noe der. 2 puter var plana, men det sir seg selv at når det er så mange fine tilbud på Ikea så blir det litt mer enn 2 puter.. Kom tilbake fra Ikea med dem 2 putene, en dobbel dyne, kakeformer, kjøkkenredskaper, baderomsmatte (til å ha foran dusjen), en kopp og en kaffekanne. Og ironisk nok kostet alt dette 190 kr og var 9 kr billigere enn dvden "De gales hus"(ligger nede til høyre i bildet) Så hva lønner det seg.

En tur til Ikea vs Dvd fra Posten




Ellers er jeg en ganske klønete person, som har lett for å søle. vi snakket på skolen om spontanitet(husker ikke helt hva), og der klarer jeg å rive ned en flaske med drikke og søle utover bordet, buksa mi, sofan og gulvet. Men ene flekken på buksa mi var litt spesiell. Jeg syns det ligner på en snømann med en mohawk lue og en flammekaster.. Ble ganske fascinert av den flekken.

Men venninne mi mente den lignet på en stor kuk. Ikke spør meg kossn ho syns det ser slik ut, men burde egentlig sett det selv:p

2 comments:

Benedicte said...

hahah! uffda, snakk om spontanitet fre din og din venninnes side:P

ikea er billig, jeg skal mest trolig til tr.heim med andrea fra 5.-7.april nå i påsken og skal innom ikea:)

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

haha typisk altså...
e nok hjemme i da:(