Blogglisten

Forandring Fryder

Ja har tatt en liten endring i bloggen min. Har endret litt på html koder og fargene på siden, men trur bloggen ble bra nok sånn utseende messig. Eller hva trur du?
Det er godt med litt forandring i hverdagen selv om det å redigere på nett er som regel billigere enn å pusse opp i hjemmet. Så da må man pusse opp bloggen sin eller profilen sin på feks nettby facebook eller hjemmeside om man har det. Nye farger, nye elementer eller fjerne gamle elementer som ikke passer der. Er som å rydde der du bor og hvor godt det føles når det ser iorden ut om man kan beskrive det fysisk. Eller kanskje å bytte ut ting på veggene med noe nytt.
Kanskje stedet med bildet skulle vært pussa opp. Eller egentlig ikke. Det var ganske creepy å gå inn på butikken og angrer i dag at jeg ikke kjøpte noe. Men likte han mannen her på stolen. Han virka så fredfull selv om forestiller en inntørka død mann. Men skal jeg tilbake til Los Angeles skal jeg innom butikken og handle en hodeskalle til 13 - 25 dollar eller noe slikt. (Det er ikke ekte varer dem selger)

Hvofor kan ikke jeg være like fredfull som figuren her? Det hadde vært deilig å vært så fredfull og rolig. Fått orden på tankene og energien din.

1 comment:

Ung Kvinne said...

Synes bloggen din både er FIN og INTRESSANT å lese :)

(Likte forresten denne layouten bedre!)