Blogglisten

Ble ny jakke på meg:)

Ja da har i gjort det igjen. Ble en ny dongery jakke på me i dag. og skjerf, hårbøyle, hårstrikker, øredobber og neglelakk. Skulle bare ha Jakka. Men no blir det ikke mer shopping på en stund.. Og den jakka jeg kjøpte i dag skal brukes når den blå vindjakka mi er for varm

Bilder av det jeg har shoppa i dag:)










Har og tekstet med Benedicte http://overkommelig.com og hun skal være med meg på skoshopping en dag etter noen gode sko med litt hæl som kan brukes når jeg er ute å går i byen o.l:)

5 comments:

Benedicte said...

herlig! shopping er alltid morsomt:D

... said...

Fin jakke du he kjøpt da :D

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Takk takk:)
Shopping e gøy når man har råd til det av og til ja:)

Randi said...

Stili jakke :) Likte egentli alt du ha kjøpt der i :D

LisA said...

kom over bloggen din og så et kjent fjes gitt ;) stilig jakke du har kjøpt deg :)