Blogglisten

Ting jeg er glad i:) og ikke så glad i...

Det er mye man kan skrive om og i dag har jeg tenkt å skrive om ting jeg er glad i eller som gjør meg glad:) Det kan være så mangt og en god blanding av materielle ting og naturlige ting

  • Tantebarna mine får meg til å smile:)
  • Familien min og kjæresten min<3
  • Å gjøre noe nytt
  • Shopping
  • Mobilen min når den får søte meldinger eller koslige telefonsamtaler
  • Fint vær ute
  • Å være frisk en dag
  • Ros og gjerne litt skryt
  • Å gi andre ros og skryt
  • Venner
  • Gode overraskelser
  • Pcen min når den gjør som jeg vil:)
  • Digitale kameran mine
  • Når håret og sminken sitter perfekt
  • Mp3 en min som faktisk er god ifølge linken under. Jeg har den i Rosa og er strålende fornøyd

http://www.amobil.no/artikler/creative_zen_mozaic/55029

  • Når jeg kan se meg i speilet å si. "Du ser lekker ut"
  • Sjokolade:)
  • Bamser:)
  • Gode Minner
  • Musikk
  • Gode filmer
  • Humor
  • Omtanke for andre
  • At noen viser meg omtanke
  • Gode følelser
  • Følelsen etter en god trim eller en god sykkeltur:)
  • Det å rett og slett ha det bra:)

Det jeg ikke liker så godt da er:

  • Regninger
  • Sure folk
  • Kaos i hodet
  • Baksnakking
  • Utestengelse
  • Rot på datamaskin
  • Sykdom
  • Mobbing
  • Folk som har det vondt
  • Kranglefanter
  • Mat som er ødelagt eller gått ut på dato
  • Dyre buss og busskort

Her er litt av hva jeg mener.. Hva gjør deg glad og litt mindre glad?

1 comment:

Benedicte said...

masse gjør meg glad, listen vår er vel veldig lik kan jeg tenke meg:)

Å få lønning gjør meg glad! men det er kjipt å se den reise!
Og jeg liker å vite at jeg har trenet! Men det er kjipt å forbrede seg på det;)