Blogglisten

Hjemreisa på Onsdagen

På onsdag satt jeg på bussen hjem fra Trondheim.. Bussturen på 6 timer var kort sagt KJEDELIG, men tanken på at Jan venta på meg på busstoppen gjorde turen verdt det.
kl 13.45 var jeg på Busstoppen, men

.:*:. HVOR VAR JAN .:*:.

Det viste seg at jeg hadde sendt en feil melding og Jan trudde han ikke skulle komme før 14.15.. Så til neste gang må jeg lære meg å lese meldinger så jeg slipper å vente i 30 minutter på han.. Men i ventingen så fant jeg fram mobilen og tok noen bilder:) her kommer noen av dem:)



Krifast Brua et vendepunkt på reisen for etter den er jeg ferdig med bussen som regel:)




Bagasjen min sitter trygt i skuret. Den bestod av en mursteinsfyll sekk, sement bag og ja titanveske:p Ikke helt bra for skuldrene, men men.




Ikke alltid at jeg orker å gå rundt på busstoppen å da kan man sitte på baggen sin:)





Hvor Blir Jan Av



Bildet jeg tok den dagen som jeg er mest fornøyd med:) Kunne vært solbrille modell for Nilles 20 kr briller jeg kjøpte helga Aleksander ble Velsignet.
(Bildet er å det jeg har brukt til å lage ny banner:)

No comments: