Blogglisten

Dem har overtatt utsikten min:o

Utenfor vinduet mitt er det invasjon. 2 reir og 4-6 ravner.. gjett om det blir bråk etterhvert. Er vant til over 100 kråker der da, men likevel.. ka når ungan kjem.. huff grur me... Men dem må no få lov til å få unger dem å selv om det betyr mer bråk for meg..


Ellers ble det 1-1 mellom odd og Rbk i dag. Litt synd igrunn for RBK skulle vunne stort etter min mening.. Men RBK slår Molde den 16 mai:)

Og til middag i dag ble det en etterlengta kinamåltid. svinekjøtt, kylling og oksekjøtt i ananas og kokos i sterk thai saus.. godt, men litt for sterkt for min del.. Ble en del orkester fra magen da:p

Men ellers en fin søndag:) ihvertfall for min del:D utenom 1-1 da selvsagt

1 comment:

camilla said...

Aiaiai, kan bli krig utenfor vinduet ditt om ikke lenge da, ja :-O