Blogglisten

Solstrålen til Tante:)

I november i fjor ble jeg tante til verdens søteste gutt Aleksander Andreas. Han er nå pr i dag 5 måneder og holder til i Ålesund. Jeg er veldig glad i gullgutten min og blir bestandig like glad når jeg ser han. Han er et sjarmtroll med mange gode egenskaper og han har en stemme som høres godt.
Han var i jula fascinert av juletreet og alle lysene rundt omkring og han er veldig leken. Han smiler og ler og gjør selv et mørkt rom lys med sine påfunn. Alt fra latteren og smilene til når han skal hoppe på fanget til bestemor eller leke og gå med mamma og pappa.
Tante blir alltid sjarmert av gullgutten sin når han smiler og ler til meg:) og når han bades er det en opplevelse bare det.. han plasker litt og nyter livet i det gode vannet:) Her kommer noen bilder jeg har fått lov å legge ut av foreldrene.. Så nyt bildene av godgutten til tante:)

Jeg er sjefen og jeg bestemmer over mamma og pappa. Helt sjef. Jeg er sjefen, mamma er maten og pappa er slaven.
Nåde deg om du forstyrrer søvnen min!!!
Men som regel er jeg en liten solstråle
Her ligger jeg på skinnfellen min i samme dressen som jeg hadde i Velsignelsen. Hvor noen kunne finne på å si feil at jeg heter Aleksander Herman.. Noe jeg ikke heter, men jeg fikk meg en god latter ilag med mamma og pappa foran folket.
Jeg er så utrolig glad i å smile, le og være i godt humør. Jeg elsker å gjøre folk glade med den gode stemningen jeg skaper:) Spesielt det å hoppe på fanget til bestemor eller gå med pappa på gulvet er moro. Eller leke borte bø med mamma. Eller å bli kyssa i ansiktet og lekt med tante Britt. Eller det å bare få oppmerksomhet får meg til å smile. Så
"GI MEG OPPMERKSOMHET"
Her er jeg med tante Britt:) Og vi liker å ta bilder selv om jeg kan bli lei av å bli filma av henne hele tiden. Jeg er ikke noen skuespiller akkurat, men liker å gjøre noen ablegøyer foran kamera når jeg er humør for det. Å om ikke så blir jeg bare alvorlig.
Og det å se andre babyer på en skjerm eller i et speil og samtidig se bestemor på 2 steder samtidig er kjempegøy.
Jeg er å sprek, men det har vi bare film av.. og like moro er det at mamman min er like sprek å:) Føttene i været. Hendene på føttene og gjerne tåa i munnen om jeg klarer det:p

3 comments:

Benedicte said...

han e så søøøøt!

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Ja han e storsjarmør:) og solstrålen til Tante:)

Thea said...

Awww, så søt han var : D