Blogglisten

Deilig Onsdags Morgen:)

Våkna i dag av vekkerklokka, men ikke brutalt som vanligvis. Den passet liksom inni, men jeg skjønnte at jeg måtte stå opp. Ute skinner sola og det ser positivt ut. om ca 45 min må jeg sykle til Hanne som jeg skal bli plukka opp hos halv 9. klokka er no 6.54.

Dagens planer på skolen er at vi skal lage til noe for barn med bruk av naturmaterialer fra fjære og skog. Så vi skal til Rotvoll fjæra i dag og rote der noen timer. Blir nok litt spennende for leter kanskje etter krabber å i likhet med skjell:p selv om det er litt tidlig enda. Men skal bli godt å være ute i det nydelige været. Selv om jeg må bruke fjellsko..

Akkurat nå sitter jeg og varmer opp med en kakao atmed meg her:) trenger noe varmt på kroppen før den skal ut i krigen med utelufta svineinfluensa og alt som ligger der på lur.. Men jeg skal holde meg frisk for i morra skal jeg til kjæresten<3 Gler meg som en liten unge:)

Og ser ut som jeg blir cowgirl i morra på barnas dag. Typen ville helst at jeg skulle være det ihvertfall, og en cowgirl kostymet er lettere å ta med på bussen til han å etterpå:p

Hva skal dere i dag da? Come on let me now:)

No comments: