Blogglisten

Utrolig hva en kork vil si...



På korka av en colaflaske i glass står det mye rart. Jeg har samlet de jeg og typen drakk i påsken. Noen hadde koslige beskjeder og ja noen bare komiske.

Smil du er på Tv



Smil smil smil og vær GAL:p

Bare en time til
at klokka blir halv 2 på natta og til at jeg kanskje legger meg

2 G.I.D (glad i deg)
Noe som gjør meg varm i sjelen for ene fikk jeg av typen min<3

Gjesp søker munn
Den kommer nok til å søke min munn snart... er vel natt no igrunn.. Klokka er 00.23 så.


koslige med slike beskjeder igrunn.. Lo godt av gjesp søker munn når jeg så den... Åpnet øko appelsinbrus i dag(som faktisk er god i forhold til økocola) men der var det ikke noe på korken... Litt synd det da, men men... Kan ikke være morobeskjeder i alle korker

No comments: