Blogglisten

Påsken min:)

Da er påska ferdig og skolen har begynnt igjen. Er fortsatt forelsket i solbrillebildet mitt, og mener det er et av mine beste bilder som noen gang er tatt.


Solbrillene er med meg alltid nå enten jeg skal kjøre bil eller sykle til skolen. En ulempe med syklinga da gjør at de dugger. Noe som ikke er alltid like moro, men så lenge man ser hvor man sykle skal man ikke klage.













Tok å i forbindelse med påsken anledning til å skaffe meg verdens tøffeste matboks. Nemlig Rosa Bendit fruktboks med gaffel. Den er akkurat stor nok til å ha frokostblanding i som jeg kan blande med yoghurt på skolen. Og den er tett så den kan trygt være i sekken mens jeg sykler hjem og får ikke yoghurt i sekken.




















I påska var jeg og mye med min kjære gullgutt. Aleksander Andreas. Gullgutten til Tante. Hvem blir ikke sjarmert av et slikt søtt smil:) Han er god på å lage latter. Spesielt i karusellen som var på stua.. Han elsker å snurre rundt og rundt. Spesiellt med kompisen på 2 år. De hadde det mye moro.













Se her bruker gullgutten babydressen jeg har strikka til han. Gul jakke og gul sparkebukse som passer perfekt når man sitter ute på verandan i vårlufta. Det er med en lue da, men den er for stor enda. Tante er for flink til å strikke stort.

Men glad er han uansett og jeg smelter når jeg ser han. Gler meg til neste gang jeg ser han. Da skal vi leke borte bø når vi skal kle på deg etter badet eller når du er i litt "dårlig" humør.

















Ellers i påska var jeg med min kjære Jan og koste meg i flere dager. Han måtte dele meg med familien, men det gjor ikke noe.


Ble også desverre sims 2 avhengig i påsken igjen og nå må den avskrenkes når jeg befinner meg i Trondheim. Nå skal det egentlig være skole for full musikk, men det er ikke like lett bestandig.


Hvordan har din påske vært?

2 comments:

It's Aggy bitch! said...

aww skikkelig herlige bilder :)!
påska har vært ganske relax og morro :D!

Malin said...

Så flink du har hvert til å strikke!! :D

Den fruktboksen så veldig smart ut forrestne, lurer på å gå til innkjøp av en slik en :D