Blogglisten

Okei dagen er ikke helt perfekt

Nå syns jeg litt småsynd på meg selv.
Jeg har et sår i ganen etter å ha tygd over en hard tyggegummi som traff med ene skarpe kanten oppi ganen og laga et stort hakk som svir om jeg spiser eller drikker. og en bit av gane henger atmed kuttet og tunga klarer ikke å la den være når den rører den biten når munnen er lukket

Jeg har et sår på leppa pga tørre lepper og smarte meg reiv bort en bit med stivt leppehud (med tenna) og klarte da å lage et sår som verker litt. ikke noe godt likevel men det i ganen er værre

Og til slutt så har jeg et sår inni nesa som verker og klør hele tia så no verker den værre enn såret i ganen og på leppa til sammen...

Og for å ikke snakke om dem 5 stikka jeg har på kroppen som klødde før, men som no har blitt sår..(men verker ikke akkurat no men gjor det i går)

AUAU og no ønsker jeg selv at jeg laværte å klø eller rive og la sår få være..

Og enda mer lei er jeg av eksemet som kommer og går... LA MEG VÆRE IFRED!!!!

Måtte bare få det ut.. Men ellers har jeg en fin dag i dag da:) bare les det forrige innlegget:)

1 comment:

It's Aggy bitch! said...

man har lov og klage litt i blandt ^^