Blogglisten

Har jeg sagt at jeg elsker å shoppe:D<3

Som jeg sa i forrige innlegg så var luggen litt vanskeligere å fikse så jeg skulle skaffe meg kam. og det har jeg gjort. Ilag med et speil jeg kan ha med på skolen og 4 hårruller som jeg kanskje kan bruke på luggen for å få den iorden.. håper det ihvertfall:)
Men var og en tur på jakt etter skjerf som kunne kanskje brukes til hverdags. Og en butikk hadde halv pris av rød pris så da ble detta skjerfet kjøpt til 25 kroner:)

Neste som skal skaffes eller letter sagt jeg ønsker meg for er ganske blakk no. Må spare de siste kronene.. Men før sommern kommer skal en dongerijakke skaffes:) har sett på en, men har ikke 300 kr til å kjøpe den for no..

3 comments:

Anonymous said...

I want not concur on it. I assume precise post. Particularly the appellation attracted me to be familiar with the whole story.

Anonymous said...

Nice dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

Anonymous said...

Brim over I to but I think the post should secure more info then it has.