Blogglisten

I <3 Shopping:):):)

I dag har jeg vært på SHOPPING:) og har kjøpt meg litt nye klær. Det ligger med bilder, men dem er ikke så gode da. Men godt var det å gå en tur på Trondheim torg på shopping for å få noe nytt.

På Cubus skulle jeg kjøpe undertøy, men dem hadde ikke det jeg var på jakt etter. Men jeg så den nydelige natt shortesen "Just Ducky" som jeg ikke klarte å gå forbi. Så med en matchende t skjorte så har jeg nytt natttøy:)


På Kappahl fant jeg undertøyet jeg ville ha. En BH i min størrelse og 3 truser. 2 var på salg så har 2 like søte rød og svarte truser med røde sløyfer og en helsvart truse.

Og på Kappahl fant jeg å drømmebuksa mi. Den satt perfekt og så utrolig bra ut på meg så jeg måtte ha den. Den kosta egentlig 250 mer enn jeg trudde når jeg kom til kassa, men jeg måtte ha den fordi. Må lære meg å se at pln og nok ikke er det samme... Men den boksa der blir fin å bruke når jeg skal på skolen igjen på tirsdag:)
Så min shopping runde var vellykket:) deilig med noe nytt istedet for dem ihelslitte og ihel vaska klærne jeg har fra før. Og en god helge aktivitet:)
Hva har du gjort i dag da og hva skal du i helgen?

No comments: