Blogglisten

No kjenne jeg at lysta kommer...

Kjenner at kroppen søker etter cola på et vis.. Tunga har ihvertfall lyst på det. Kjenne kald brus med kullsyre og koffein og kjenne smaken av det. Det frister utrolig mye no.

Kroppen min sier dra til butikken og kjøp en cola, men gjør jeg det så holder jeg ikke mye ut på lengden. Har holdt meg siden lørdagen på denne tiden no og syns selv jeg er flink som har holdt ut. Målet er å klare det til Lørdagen eller søndagen, men da skal det ikke drikkes mer en maks 0,5 l flaske.

Men har innmari lyst å kjøpe noe på butikken no bare for å få litt frisk luft. Har holdt meg inne i snart 2 dager. Kun gått ut av gangen for å hente posten. Og fordi det har vært rettsak i nabobygget og det har stått tilsammen 5 politibiler og mange ukjente folk utenfor så ja tør ikke gått ut pga dem.

Men skal jeg ut på butikken blir det ikke for Cola, men for noe anna godt å drikke. Iskaffe kanskje eller Litago sjokolade.. Sjokolade hadde vært godt. Har egentlig utrolig nok kutta ganske mye på godiset å uten at jeg har merka det.. har selvsagt spist litt, men likevel mindre enn jeg pleier...

får se om det blir en tur til rimi etterhvert.. en liten sjokolade og noe godt å drikke som ikke er cola. Det skal det bli.. eller noe anna..

No comments: