Blogglisten

X-Faktor

Det nye Idol. Eller ihvertfall mer vidt enn Idol tidligere. No kan alle over 16 år melde seg på. Grupper eller enkeltpersoner. Mye sang glede og tårer blir det. Men bra blir det uansett. Gler meg til å se det.

En ting jeg vet er at X-Faktor er ikke noe for meg. Jeg kan ikke synge til det nivået. Men kan derimot synge for barn og for meg selv, men er ikke profesjonell på det området. Har tullet med i mange år at jeg kom til å bli stoppa i døra om jeg prøvde meg på Idol:p


Jeg har derimot 2 venninner som skal prøve seg på X-Faktor i Trondheim 13 mai. Da kommer Solfrid og Evelinn og skal synge foran dommerne. Jeg trur de kommer videre for de er flinke å synge begge to.. Og vil gjerne sitte klistra til tven å se etter dem når det er audition o.l..

De blir å 25 når de er her oppe så da må de feires.. Selv om jeg på mine 23 år blir den lille i gruppa så blir det nok bra.. De skal feires:) Lager gjerne hjemmelaga Pizza om dem vil ha:) Å da må dere si ifra jenter:)

Dem vurderer en tur til Ikea å... Hjelp:s
ANDERS du må komme me bilen din!!!:p
(og me han blir jeg ihvertfall lita:p han e 25 han å)

Men gler me uansett til dem kommer opp:) savner de og resten av gjengen hjemme...

4 comments:

Susann said...

Så morsomt :D
Hadde vært morsomt å høre deg synge :p

Sv.: Klart jeg kan^^

Ung Kvinne said...

Jaaaaa
*Wææææææææ*
Ej vil gjerne møte dej, ha heimelaga pizza å "heile pakka" ;)

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Wee da blir det Pizza:)

http://www.youtube.com/watch?v=wUf-eVAbnd0
Her susann kan du høre me synge etter ca 2 min og 30 sekund.. veldig svakt, men du hører det

Anonymous said...

X-faktor høres ut som det blir bedre en Idol i alle fall, men som du sier, så kommer jeg til å bli stoppa i døra, eller rettere sakt, jeg kommer til å gå inn, synge, og få høre "Du er nok ikke.. *Tenkepause* du er nok ikke akkurat det vi ser etter.. Nei.. Nei, vi sender deg ikke videre.." :p
Japp, jeg har prøvd ;)