Blogglisten

Fordeler og ulemper med leiligheta mi...

Jeg bor på 30 kvm i Trondheim, men den leiligheta er ja både fordeler og ulemper på.. Her kommer noen av dem

Ulemper (siden det positivet kommer sist)
* Det siver røyklukt opp i gangen min av å til
* Doen er på fellesgangen(men bare jeg som bruker den)
* Det er lytt ut i gangen og av å til gjennom veggene.
* Hovedlåsen funker ikke på døra mi så bruker annen lås
* Det er ikke heis og jeg bor i 4 etasje
* Det er ikke plass til tørketrommel eller oppvaskmaskin
* Det er langt fra kjæresten min og familien min
* Det er bare en vask i hele leiligheta

Fordeler
* Det er billig
* Det er stort for 1 person
* Det er i gangavstand fra sentrum og ganske sentralt
* Det er vaskemaskin
* Bruker lite strøm
* Fin utsikt til skatteetaten, munkholmen, ilakirka, Trondheim torg og trøndelag teater
* Man får trim av trappene
* Det er i sykkelavstand fra skolen
* Jeg trives i leiligheta som oftest

og ellers nå er det snart 1 døgn siden jeg tok min siste sup med cola, og har ikke fått abstinenser:) Er tørst da så sluker vann, men har det bra... Håper bare dagene framover blir likt.. Vil gjerne spare en god del kroner i måneden og kanskje miste noen ekstra kilo som kommer fra colan å:)

3 comments:

Randi said...

Joda, kunne gjerne tenkt me å fulgt ma, mæn omg, d blæ så sært ætter at Jim reinkarnerte i ænj annja mannj... hælt sært å e ikkje dænj rætninga i hadde håpa på at d sku ta.. å koffer i ******* måtte Jim dø da!!!:O

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Bare sei i at du må følge me:)
Men vil ikke legge ut spoilere utenom at du vil det....

It's Aggy bitch! said...

greit med sånne lister i blandt ja ^^