Blogglisten

Jeg har farget håret mitt:)



I dag har jeg farget håret mitt så no
slipper jeg skillet på en stund. Aller helst
en god lang stund siden fargen er ganske
naturlig med min ekte farge faktisk.
Ellers er det kamp no på tv2, men får ikke
se det for at det er selskap hæme.. Men så
begynner pappa å spør hva anna som er
på tv utenom fotball.. Ikke F* da om han
får se tv om jeg ikke får se fotball fordi det
"gnåler" i selskapet.. Huff huff
Men akkurat no leder RBK 1-0 Brann pga
selvmål.. Flinke Brann altså:p
Gooo RBK
Jeg er vinden i håret:p
Passer bedre enn jeg er vinden i trærne i
forhold til bildet mitt:p
Liker litt forandring. Må det innimellom. å
i dag ble det hårfarging. Hva det blir neste
gang vet jeg ikke. Men en gang blir det vel
noe:)

4 comments:

Malin said...

Var fint det :)

Benedicte said...

fin du er! haha, fotball ja:P

.:*:. Miss Nerland .:*:. said...

Takk takk:)
Ja fikk faktisk se slutten av kampen da:) Litt surt at det ble 1-1 men slår dem på returen...

Benedicte said...

;)