Blogglisten

Oops det var ikke så enkelt likevel

Som sagt så klipte jeg meg i går og i dag så skulle jeg dusje før skolen. Helt greit det og hårtørken gikk bra den, men luggen var ikke så samarbeidsvillig. men fikk den sånn noen lunde iorden, men den var litt rufsete så jeg valgte å ha på hårspray 2 min før jeg skulle ut og sykle til skolen...

Når jeg kom til skolen så den ut som et takras, men smarte meg hadde med hårbørste som er rund. Men den skikkelige geniale meg fant på å ha vann på den først for å se om det hjalp. Det endte med de skillene i luggen så den så ut som pigger og ja håret ble ikke jevnt og fint som i går ihvertfall... Men men.. Vurderer å skaffe meg en kam no så jeg har siden.. Blir nille enten i kveld eller i morra... får se når maskina mi er ferdig... Rettetanga skal brukes i dag ihvertfall for det ser ut som håret danner et hjerte no på panna mi:p

Men ellers er det deilig med lettere hår, bare å kontrollere deler av det som er vanskelig...

Trur jeg gjør det i kveld.. trenger å gå litt.. Men først må maskina pisse i dusjen på kjøkkenet.. Kom igjen PIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2 comments:

Camilla said...

Bruk rettetang, litt voks og en kam og ikke børste :-) Til slutt sprayer du litt på luggen :-) Da skal den sitte :-)

Benedicte said...

Camilla har rett;)

og når økonomien tillater det, så e en liten minitang supert å ha i veska!
det burde i trenge;)