Blogglisten

Hvordan jeg har det...

Nå en søndags morgen kikka jeg ut vinduet og ser det klare lyset fra himmelen. Selv om det er overskyet ser det så koslig ut utenfor. Det fikk meg til å tenke på hvor godt jeg har det akkurat nå.

Jeg har funnet meg noen nye klær. Det er deilig med noen nytt og en forandring fra det gamle og utslitte jeg har.

Jeg har planer for noe av sommeren og skal reise litt. Skal til Trondheim antagelig på missetreff om alt klaffer og på sommerleir med mental helse og noen venner. Gler meg til tur. Kommet seg litt ut fra det vanlige og være med på noe nytt. Har ikke vært på sommerleir med mental helse så dette blir bra... Har vært på et missetreff i sarpsborg, men blir gjerne med på et i Trondheim å. Kjenner noen i Trondheim så da går det bra:)

Det er fint vær ute. Det gjør meg bra i sinnet og vinterdepresjonen er på vei bort. Jeg har det bra. Det eneste som kunne gjort dagen bedre er å få delt den med noen jeg er glad i.. Men både venner, familie og kjæresten er langt borte.

men kanskje jeg skal ut å gå i dag.. få litt frisk luft og litt trim.. Det hadde vært godt ihvertfall for min del. Får se hva som skjer utover dagen, men noe må jeg gjør i dag.

No comments: