Blogglisten

Jeg kan ikke være helt god noen ganger...

Jeg kan ikke være rett noen ganger. Hvorfor spør du? Jo det skal jeg si deg.

Jeg får gode ideer på et sted der man som regel bare vil få ut noe.. Jeg får nemlig gode ideer på DO!!! av alle ting.
Når jeg sitter på ramma og bare prøver å gjør meg ferdig kommer det en god ide. Bare spør de i basisgruppa mi... Etter en do tur fikk jeg en glimrende ide om et flygende teppe til et skuespill. Å på do av alle ting da.. Mye rart du gjør på do da, men å få gode ideer der inne er kanskje ikke det aller beste.
Men likevel det rareste er at jeg får blogg ideer på do. Hadde jeg hatt med pcen på do hadde det nok kanskje vært flere innlegg på bloggen enn det er no. Men det er ideer til skoleoppgaver kommer derfra å.. Bare synd noen av dem er borte etter at jeg har gått ut derfra. Nesten som at Doen er en idebank som gir deg noen ideer samtidig som du ble kvitt noe annet..
Jaja her er en av de tenkeplassene hvor ting bare skulle bli sluppet ut og ikke være en inspirasjon

Hehe og en moro ting. Dette blogginnlegget fikk jeg inspirasjon til på doen min på gangen:p utrolig hva du finner på du skal skrive om på ca 1 Kvm2



2 comments:

It's Aggy bitch! said...

haha utrolig hva man kommer på når man sitter på do ja :P

Benedicte said...

hahah kjæmpearti! vi he alle våre talent;)